vineri, 30 ianuarie 2015

Sunt om pentru că nu știu să fiu altceva.


Deci simt. Respir. Trăiesc. Greșesc. 
De multe ori (cele mai multe) greșesc în mod repetat fără să îmi dau seama de ce am greșit. Și a doua zi greșesc din nou. Regret. Uit pe urmă sau îmi promit că nu mai greșesc. 
Sunt lucruri pe care îmi doresc să le schimb la mine și lucruri de care sunt mulțumită și care mă fac unică. 



Sunt om! Deci iubesc. Rănesc. Alung.   Îmi plâng de milă. Mă bucur de soare. De frig câteodată. Uneori văd și simt mai mult decât trebuie iar alteori nu văd nimic. Am slăbiciuni, pentru că știu că le am, am defecte și calități și multe speranțe. 

Îmi place să privesc apusul, să mă plimb, să stau pe loc, să înot și să plutesc pe apă. Îmi plac delfinii.  Am așteptări și sunt sătulă de vorbe în vânt, de oameni fără suflet, răi, reci. Sunt momente în care închid ochii și îmi imaginez lucruri, locuri, oameni. La un moment dat obosesc și pe urmă caut putere să o iau de la capăt. 

Mă atașez de oameni, renunț greu la ei, îi cert când greșesc, îi ajut când e cazul și îi părăsesc când simt că nu mai au nevoie de mine. Păstrez amintiri de tot felul, pentru că așa am reușit să scriu tot ce am scris. Uneori am așteptări prea mari de la oameni, Nu realizez la timp cât suntem de diferiți și ajung să am dezamăgiri. 


Suntem oameni cu toții. Atât de diferiți, atât de identici. Cu trăiri, gânduri și povești nespuse. Suntem o mare de oameni pentru a fi exact ceea ce suntem: oameni. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu