miercuri, 22 octombrie 2014

Zile de ploaie. Plouă cu zilele. Gânduri de ploaie


           Azi e o zi cu multă ploaie. Zilele astea parcă iți pun sufletul la încercare. Și gândurile le apasă pană când singure prind contur. Vrei nu vrei, te refugiezi în plapuma călduroasă, te cocoți într-un fotoliu la televizor, citești o carte, te uiți la poze vechi, la un film, sau fugi în brațele cele mai dragi. 
 Zilele astea sunt de preferat sa se suprapună cu un sfârșit de săptămana pentru ca altfel pot deveni doar niște zile melancolice. 


În după-mesele ploioase îmi place să simt mirosul de aer cald prin casă, să-mi iau şosetele pluşate, un pulover gros şi comod, să-mi aprind veioza, să-mi dau drumul la muzică în fundal şi să fac acele zeci de lucruri mici (sau mari) pe care întotdeauna mi le doresc şi de care niciodată nu am timp. 

În zilele ploioase ar trebui să fim mult mai optimiști. Până la urmă nu e așa rau să îți petreci ziua în casă, poate e un semn că ai nevoie de timp pentru tine, pentru gândurile tale sau pentru spațiul în care trăiești. 

Cel mai important lucru de făcut cand ploaia se linișteste este să deschizi fereastra larg și să simți acel aer proaspăt și răcoritor care te revigorează.  Ajungi să realizezi că și ploaia face parte din viața ta și că ai multe amintiri datorită ei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu