duminică, 21 decembrie 2014

Se pare că nu scăpăm de toamnă. Toamnă în decembrie





Revin cu gâduri bune şi paşnice. În prag de sărbătoare toamna nu vrea să mai plece de la noi. O toamnă lungă şi frumoasă am avut şi avem încă, se pare. 
           M-am născut toamna. Rezonez cu anotimpul ăsta frumos şi colorat. Oricum, culorile ei mă descriu pe mine în totalitate şi mă regăsesc în fiecare zi de toamnă. 


Din bătrâni se spune că, atunci când pomii înfloresc prin grădini a doua oară, va fi o toamnă lungă şi de poveste. Aşa este şi acum. De la o vreme încoace nu prea mai ştim exact când mai încep cu adevărat cele patru anotimpuri pe care ţara noastră e norocoasă să le găzduiască. Ne-am obişnuit să parcurgem o perioada caldă ( primăvară – vară) şi una rece (toamnă – iarnă).

Îmi place toamna pentru că ...
... fiecare frunză căzută îmi aminteşte cât de efemeri suntem şi cât de trecătoare sunt lucrurile. 
... străzile vesele de altădată  sunt acum calme şi nesfârşite, iar zgomotele zilelor de vară se pierd şi nu se mai aud decât picăturile ploii şi sunetul lin al vântului.
... toamna aduce cu sine vremea de altădată când toate grijile şi frământările erau mici şi totuși pentru mine la acea vreme atât de importante. 
Îmi place toamna pentru aroma amintirilor din trecut, pentru dulce-amăruia stare care îmi invadează sufletul şi pentru un nou început care aduce un nou sfârşit.Oameni dragi, vă doresc zile frumoase şi Sărbători liniştite, cu toamna sau fără toamnă. Cu drag, din suflet, I.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu