miercuri, 24 decembrie 2014

Și uite-ne în Ajunul Crăciunului!




Și uite-ne în Ajunul Crăciunului, într-o atmosferă feerică, plină de bucurie. Crăciunul este un moment magic, și deși nimeni nu iși explică magia lui, cred că fiecare dintre noi o simte și o îmbrațișează cu căldură în fiecare an.


Odată cu sărbătorile de iarnă se mai încheie un an. 
Un an în care poate am pierdut ceva sau poate am câștigat. Uneori și eu mai trag linie și mă întreb cu ce a fost benefic anul ce se încheie. Alteori nu. 
Planuri pentru anul viitor nu îmi fac. Prefer să mă bucur de prezent și să iau viitorul așa cum este el. Sper ca în noul an să imi zâmbească și inima în același timp cu zâmbetul... .
Iar vouă, vă doresc un Crăciun plin cu sănătate, fericire, lumină și bucurie. Liniște și speranță spre mai bine și mai frumos.

Sărbători Fericite, cu drag și din suflet Ioana Stîngaciu!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu