sâmbătă, 18 octombrie 2014

Cărțile pe față

Întâlnirea cu Andreea Esca. Ce-am făcut când am tăcut

Mă înclin. Femeia asta transmite profesionalism. Bunătate. Dincolo de sticla ,,groasă”, sufletul ei este unul deschis și mare. Un model prefect de ,,cum se face” meseria asta, o femeie de succes, o mamă și o soție impecabilă. Am crescut cu ea la televizor, i-am ascultat astăzi povestea și  vreau să strig în gura mare că niciodată nu am fost atât de captată de vorbele unui om. Și da, ea este un om în întreaga lui definiție.

Este ... un exemplu în manevrarea cuvintelor, un om discret, pozitiv, energic, ce răspândește prietenie, liniște, motivație și mult, foarte mult interes.
Atunci când un om transmite mai mult decât noutatea, înseamnă că omul ăla e un om frumos, complex. Spui Pro TV, spui Andreea Esca. Imaginea ei construită cu pasiune, devotament, ambiție, a devenit în timp șablon pentru mulți dintre jurnaliști. Însă, nu oricine o poate face atât de bine. Ea tinde spre perfecțiune. Andreea Esca, este pentru mine o emblema, care cucerește printr-un stil propriu, autentic, original.

Rezultatul cărții? Un autoportret în cuvinte. Cuvinte simple, cuvinte care iți face plăcere să le citești.
Cum arată Andreea Esca în realitate? Exact ca și pe ecran. Nici o diferență notabilă. Doar faptul că în realitate transmite mult mai multe lucruri. Captează și impresionează prin simplitate, bună-dispoziție. Te face să rezonezi și să înțelegi lucrurile în modul cel mai firesc.

Îmi place Andreea Esca. Dintotdeauna. Și ca jurnalist profesionist, și ca persoană publică. Îmi place și cartea ei. E sinceră, caldă, veselă, autentică. Așa cum este Andreea Esca. Sunt fericită că am luat parte la acest evenient al lansării cărții ei. Am văzut prin ochii ei, lumea ei minunată.
Iți mulțumesc, Doamne că oamenii valoroși încă există. Iți mulțumesc Andreea. Sănătate și…multe știri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu